Bugün birisi logo tasarımı için konu açmış, taban fiyattan teklif verdim. Çok pahalı dedi, sizin teklifiniz ne diye sorunca ; 3 TL yeter mi diye bir cevap aldım. Bionluktan da beter oldu...