Basit, çok basit, iş bile değil...
15
●548
- 17-03-2022, 18:27:22Sektör farketmeksizin tipik bir fiyatı düşürmek için yazılan bir yazıdan ibaret olduğunu düşünüyorum.
- 17-03-2022, 18:33:16yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBenim sinirlendiğim şey bu konuların bu şekilde açılmadı değil, premim, plus, elit, diamond, ultra, süper profillerin teklif vermesi...Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2022, 18:37:34Her ücretli premium üyenin durumunun çok iyi olduğu anlamına gelmez.Belki o kişi daha çok iş yaparım düşüncesiyle belki de o üyeliği zar zor almış bile olabilir ancak 5k lık bir işe örnek 500 tl teklif etmek de etik olmayabilir.Duruma ve yapılan işlere göre değişir ama dediğim gibi genelde uyguna iş yaptırmak için yazıldığını düşünüyorum.Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2022, 18:40:221 kere yazarlar, 2 kere yazarlar. Örgütlenmenin önemi bir kere daha ön plana çıkıyor. Ama olmayacağını biliyorum...Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2022, 18:43:57Ne örgütlenmesi tam olarak anlamadım ne demek istediğinizi ?Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2022, 18:44:17Merhaba, bilmediğim için soruyorum.Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakın zamanda kendime bir logo yaptırmak istiyorum. Aklımda 2 seçenek var lütfen bu iki seçeneğe göre ne kadar bütçe ayırmalıyım belirtebilir misiniz?
seçenek 1: logo tasarımı fikri için konu açıcam her fikre bir miktar para ödeyeceğim (temsili emek parası) beğendiğim fikir için telif hakkı ödeyeceğim ve fikri satın alacağım. Sonrasında o tasarımın logosunu yaptıracağım.
örnek: her fikir için 5 tl (pc, el çizimi farketmeksizin) (20 tasarım) beğendiğim fikre telif hakkı için 200 tl gibi.
seçenek 2: doğrudan bir tasarımcı ile anlaşmak.
ikisi için ayrı bütçe olacağı aşikar. Ancak bilmediğimden ortalama bütçe ne kadar olmalı?