Arkadaşlar ben fw de normal bir site yapar gibi yapıyorum çiziyorum tuval boyutunu 1152x864 te çalışıyorum sonra html e bir döküyorum herşey dev gibi çok büyük oluyor nedendir ? ne yapmam lazım
fireworks kullanmadığımdan bilmiyorum ama yeni dosya oluştururken dpi seçeneği varsa onun 72 olması gerekir.
Dev gibi çıkması dosya açılırken 300 dpi seçildiğinden olabilir.
Başka birşey gelmedi aklıma şimdilik.
fireworks da yaparken yakınlaştırma %66 oluyor eğer ekrandan büyükse. sende %66(ya da daha az) büyüklükte görüyorsun ancak html olarak açınca %100 e dönüyor.