• 30-01-2009, 14:40:16
    #1
    Arkadaşlar ben fw de normal bir site yapar gibi yapıyorum çiziyorum tuval boyutunu 1152x864 te çalışıyorum sonra html e bir döküyorum herşey dev gibi çok büyük oluyor nedendir ? ne yapmam lazım
  • 04-02-2009, 14:01:11
    #2
    fireworks kullanmadığımdan bilmiyorum ama yeni dosya oluştururken dpi seçeneği varsa onun 72 olması gerekir.
    Dev gibi çıkması dosya açılırken 300 dpi seçildiğinden olabilir.
    Başka birşey gelmedi aklıma şimdilik.
  • 04-02-2009, 19:52:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/dersler/149031-fi...rimi-mugi.html

    burada varmış
  • 05-02-2009, 09:40:57
    #4
    fireworks da yaparken yakınlaştırma %66 oluyor eğer ekrandan büyükse. sende %66(ya da daha az) büyüklükte görüyorsun ancak html olarak açınca %100 e dönüyor.

    resimde belirttim.