Konu
Fireworks Sorunu
30-01-2009, 14:40:16
#1
tolgay007
Arkadaşlar ben fw de normal bir site yapar gibi yapıyorum çiziyorum tuval boyutunu 1152x864 te çalışıyorum sonra html e bir döküyorum herşey dev gibi çok büyük oluyor nedendir ? ne yapmam lazım