Arkadaşlar ben fw de normal bir site yapar gibi yapıyorum çiziyorum tuval boyutunu 1152x864 te çalışıyorum sonra html e bir döküyorum herşey dev gibi çok büyük oluyor nedendir ? ne yapmam lazım