Konu
Fireworks Sorunu
04-02-2009, 14:01:11
#2
katrasa
fireworks kullanmadığımdan bilmiyorum ama yeni dosya oluştururken dpi seçeneği varsa onun 72 olması gerekir.
Dev gibi çıkması dosya açılırken 300 dpi seçildiğinden olabilir.
Başka birşey gelmedi aklıma şimdilik.