• 09-01-2022, 22:47:30
    #1
    Manipülasyon çalışmam için ayrı bir modelleme yapıyorum maniple işlemini kullanarak.
    Şu an süsleme bölümündeyim şablon olarak solda bulunan fotoğrafı kullandım. Daha yol uzun ama şu esnada hoş gözüküyor gibi sizce ?

    Not: soldaki resmin duruşunu baz aldım sadece. şablonsuz sıfırdan hayali robot parçalarını bütünleştirmek gerçekçi durmadığı için.

    Allah rızası için şu konu içeriğini adam gibi okumadan yorum yapmayın

  • 09-01-2022, 22:49:18
    #2
    Çok farklı olmuş bence
  • 09-01-2022, 22:50:40
    #3
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok farklı olmuş bence
    Ne açıdan farklı ? soldaki resmin duruşunu baz aldım sadece. şablonsuz sıfırdan hayali robot parçalarını bütünleştirmek gerçekçi durmadığı için.
  • 09-01-2022, 22:52:13
    #4
    Noxrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne açıdan farklı ? soldaki resmin duruşunu baz aldım sadece. şablonsuz sıfırdan hayali robot parçalarını bütünleştirmek gerçekçi durmadığı için.
    Gerçekçi bir duruşla robotu birleştirmişsiniz. Eklemsel hareketlere bakış açımız ve robotlardaki bütünsellik biz insanlarda farklı. Yani robotların yapısı itibariyle bu şekilde durabilmeleri zor. Gelecekten haber veren, zıplayan ve öğrenen robotların dahi hareket yetenekleri kısıtlı. Bu sebeple farklı geldi, beğendim 😊
  • 09-01-2022, 22:53:12
    #5
    Bu robotu çizdin mi, modelledin mi ? güzel görünüyor ama yani tek başına bu bir manipülasyon sayılmaz bu şekilde modelleme denebilir.
  • 09-01-2022, 22:53:20
    #6
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekçi bir duruşla robotu birleştirmişsiniz. Eklemsel hareketlere bakış açımız ve robotlardaki bütünsellik biz insanlarda farklı. Yani robotların yapısı itibariyle bu şekilde durabilmeleri zor. Gelecekten haber veren, zıplayan ve öğrenen robotların dahi hareket yetenekleri kısıtlı. Bu sebeple farklı geldi, beğendim 😊
    Hayal gücünü zorlamak lazım
  • 09-01-2022, 22:55:51
    #7
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu robotu çizdin mi, modelledin mi ? güzel görünüyor ama yani tek başına bu bir manipülasyon sayılmaz bu şekilde modelleme denebilir.
    Konu içeriğinde belirtmiştim aslında. Normal manipülasyon çalışması yapacağım ama o çalışmanın içerisinde hayal ettiğim karakteri modelliyorum ilk önce.


    robot için Kullandığım bazı dosyalar