Şu an süsleme bölümündeyim
şablon olarak solda bulunan fotoğrafı kullandım. Daha yol uzun ama şu esnada hoş gözüküyor gibi sizce ?Not: soldaki resmin duruşunu baz aldım sadece. şablonsuz sıfırdan hayali robot parçalarını bütünleştirmek gerçekçi durmadığı için.
Allah rızası için şu konu içeriğini adam gibi okumadan yorum yapmayın

