Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu robotu çizdin mi, modelledin mi ? güzel görünüyor ama yani tek başına bu bir manipülasyon sayılmaz bu şekilde modelleme denebilir.
Konu içeriğinde belirtmiştim aslında. Normal manipülasyon çalışması yapacağım ama o çalışmanın içerisinde hayal ettiğim karakteri modelliyorum ilk önce.


robot için Kullandığım bazı dosyalar