Bu robotu çizdin mi, modelledin mi ? güzel görünüyor ama yani tek başına bu bir manipülasyon sayılmaz bu şekilde modelleme denebilir.
Konu içeriğinde belirtmiştim aslında. Normal manipülasyon çalışması yapacağım ama o çalışmanın içerisinde hayal ettiğim karakteri modelliyorum ilk önce.
robot için Kullandığım bazı dosyalar