Manipülasyon çalışmam için ayrı bir modelleme yapıyorum maniple işlemini kullanarak.
Şu an süsleme bölümündeyim

şablon olarak solda bulunan fotoğrafı kullandım. Daha yol uzun ama şu esnada hoş gözüküyor gibi sizce ?
Not:
soldaki resmin duruşunu baz aldım sadece. şablonsuz sıfırdan hayali robot parçalarını bütünleştirmek gerçekçi durmadığı için.
Allah rızası için şu konu içeriğini adam gibi okumadan yorum yapmayın