Manipülasyon çalışmam için ayrı bir modelleme yapıyorum maniple işlemini kullanarak.
Şu an süsleme bölümündeyim şablon olarak solda bulunan fotoğrafı kullandım. Daha yol uzun ama şu esnada hoş gözüküyor gibi sizce ?

Not: soldaki resmin duruşunu baz aldım sadece. şablonsuz sıfırdan hayali robot parçalarını bütünleştirmek gerçekçi durmadığı için.

Allah rızası için şu konu içeriğini adam gibi okumadan yorum yapmayın