Önceden çizimleride sosyal medya tasarımlarınıda corelden yapardım.
Fakat sağolsun kendisinden soğuttu biraz.
Şimdi creative cloud a geçtim ama resmen sıfırdan başlamış gibi oldum ya da bana öyle geliyor. Freepik tamplate tasarımlarını photoshopta mı yapmamı önerirsiniz yoksa Ai de mi? (özellikle görselli yani eps. ve psd dosyalar)
Örnek bir template bunun gibi
Corelden adobeye geçiş
2
●41
- 14-08-2021, 17:48:20Shutter yerine Freepik tercih etmemin nedeni psd avantajı sunuyor olması.
ai dosyası convertli geliyor, metin değişimi olmuyor fontu bulamıyorsun farklı font kullanıyorsun bu sefer tasarım estetikliğini yitiriyor
psd tarafında sistem sana fontu öneriyor, fontu yüklüyorsun metni editliyorsun oluyor bitiyor.
yani sonuç olarak dijitalde kullanılan içerikler için psd formatında çıktı alınacak içerikler için ai formatında yükleme yapman daha etkili olur. - 14-08-2021, 17:56:23ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu psd tarafında fontu önerirken otomatik yükleme seçeneği yok sanırım değil mi yeni biz manuel aratarak yükleyeceğiz