ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shutter yerine Freepik tercih etmemin nedeni psd avantajı sunuyor olması.

ai dosyası convertli geliyor, metin değişimi olmuyor fontu bulamıyorsun farklı font kullanıyorsun bu sefer tasarım estetikliğini yitiriyor

psd tarafında sistem sana fontu öneriyor, fontu yüklüyorsun metni editliyorsun oluyor bitiyor.

yani sonuç olarak dijitalde kullanılan içerikler için psd formatında çıktı alınacak içerikler için ai formatında yükleme yapman daha etkili olur.

Bu psd tarafında fontu önerirken otomatik yükleme seçeneği yok sanırım değil mi yeni biz manuel aratarak yükleyeceğiz