Önceden çizimleride sosyal medya tasarımlarınıda corelden yapardım.
Fakat sağolsun kendisinden soğuttu biraz.

Şimdi creative cloud a geçtim ama resmen sıfırdan başlamış gibi oldum ya da bana öyle geliyor. Freepik tamplate tasarımlarını photoshopta mı yapmamı önerirsiniz yoksa Ai de mi? (özellikle görselli yani eps. ve psd dosyalar)

Örnek bir template bunun gibi