Adobe illustrator kasması hakkında
12
●165
- 06-12-2020, 21:16:16Adobe illustrator'un son sürümü bende yüklü fakat çalışma yapamıyorum, bilgisayar kasıyor. Bunun için mesela adobe photoshop cc6'da bilgisayarımda yüklüyken, genelde adobe ps cs2 kullanıyorum. aynı şeyi illustrator içinde yapabilir miyim? son sürümü kullanmak yerine daha eski bir sürümünü kullanabilir miyim? bilgisayarı kastırmayacak şekilde. cevap evet ise hangi sürümü bu? ve kayıt işlemlerinde sorun olur mu? yani eski sürümde çalıştığım için, yeni sürüm ai'lerde çalışmalarım açılabilir mi?
- 06-12-2020, 21:22:44Hocam crackli kullanıyorsanız aynı sıkıntı bende de mevcut yarım saat çalışıyorum sistem kapatıyor söve saya baştan yapıyorum. Ama ph cc de hiç bi sıkıntı olmuyor. ram den yiyip duruyor bende çözümünü bulamadım. Eski sürüm belkide işinizi görebilir
- 06-12-2020, 21:24:19Malesef bilgisayar çok iyi değil, ram ile alakalı bir durum diye düşünüyorum benimkinin sorunu.tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 21:26:50Hocam rami kısıtlayabiliyorsunuz ama sorun yine devam ediyor bende olduğu gibi. En iyi tercih düşük yormayan sürümler kullanmak. Kullandığınız cs nin sürümünden denemeye başlayın benceSerhatkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 21:28:48Hocam peki adobe cs2 karşıtı adobe illustrator sürümü hangisidir, ona bakınayım ve dediğim gibi kayıtsal bir sorun olmaz değil mi? çalışmalarım her sürümde açılabilir yani? photoshop için en azından böyle, illustrator içinde öyledir diye düşünüyorum ama garantiye alayım istedimtutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 21:33:43O versiyonuna bakayım bugün o zaman, teşekkür ettimcadaveria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 21:37:09Gradient bütün versiyonlarda yok mudur hocam? ki çalışmalarda gradient kullanmam gerekirse her versiyonda kasacak anlamına geliyor o zaman bu.Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
