Hocam peki adobe cs2 karşıtı adobe illustrator sürümü hangisidir, ona bakınayım ve dediğim gibi kayıtsal bir sorun olmaz değil mi? çalışmalarım her sürümde açılabilir yani? photoshop için en azından böyle, illustrator içinde öyledir diye düşünüyorum ama garantiye alayım istedim
Vallahi denemek lazım ben tavsiye veriyorum ama denemedim
Adobe illustrator'un son sürümü bende yüklü fakat çalışma yapamıyorum, bilgisayar kasıyor. Bunun için mesela adobe photoshop cc6'da bilgisayarımda yüklüyken, genelde adobe ps cs2 kullanıyorum. aynı şeyi illustrator içinde yapabilir miyim? son sürümü kullanmak yerine daha eski bir sürümünü kullanabilir miyim? bilgisayarı kastırmayacak şekilde. cevap evet ise hangi sürümü bu? ve kayıt işlemlerinde sorun olur mu? yani eski sürümde çalıştığım için, yeni sürüm ai'lerde çalışmalarım açılabilir mi?
Bilgisayarinizin ozelliklerini soylediginiz taktirde sizlere yardimci olmak isterim.