Hocam peki adobe cs2 karşıtı adobe illustrator sürümü hangisidir, ona bakınayım ve dediğim gibi kayıtsal bir sorun olmaz değil mi? çalışmalarım her sürümde açılabilir yani? photoshop için en azından böyle, illustrator içinde öyledir diye düşünüyorum ama garantiye alayım istedim
Vallahi denemek lazım ben tavsiye veriyorum ama denemedim