Hocam crackli kullanıyorsanız aynı sıkıntı bende de mevcut yarım saat çalışıyorum sistem kapatıyor söve saya baştan yapıyorum. Ama ph cc de hiç bi sıkıntı olmuyor. ram den yiyip duruyor bende çözümünü bulamadım. Eski sürüm belkide işinizi görebilir