Ufak Bi Çalışma
8
●832
- 03-09-2008, 02:04:39
- 03-09-2008, 02:05:02Evet Kendimce Şimdi Photoshop Açmıştım Bitanede Böyle Bişey Yapayım Dedim =)Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2008, 02:07:05ğ lerde kayma var.. dafont.com biraz font edinmelisin..
Sen photoshop ve yukle.cc
Kamil abi nerdesin?
- 03-09-2008, 02:09:00Maalesef Türkçe Karakter Sorunu Olduğu İçin...Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adres İçin Tşkler
