Konu
Ufak Bi Çalışma
03-09-2008, 02:05:02
#4
_ottomanempire_
Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senmi yaptın? Güzel gorunuyore..
Evet Kendimce Şimdi Photoshop Açmıştım Bitanede Böyle Bişey Yapayım Dedim =)