Konu
Ufak Bi Çalışma
04-09-2008, 21:33:57
#9
MeeRThus
Yazılar resmi biraz kapatmış.Birde sağ üstteki bayrağı daha orantılı bir yere taşıyabilirsin.Yinede eline sağlık