Çok ilginç bir şekilde çok uzun zamandır cs5'te kayıt sorunu yaşıyorum. Kaydet ve Farklı Kaydet seçeneklerine tıkladığım zaman programdan herhangi bir tepki alamıyorum. Kayıt için mecburen Save for Web & Devices seçeneğini kullanıyorum. Nedir bu sorunun çözümü? Ya da sebebi.. Biraz araştırdım bu sorunu yaşayanlar var ama bir çözüm yok.
İşin garip tarafı bu sorunu önceki bilgisayarımda win 7 ile yaşıyordum. Şuan ki pc farklı ve win 8 kullanıyorum bunda da aynı sorun mevcut.. 2 Program da farklı yerlerden indirilmiş. Biri cs 5 diğeri cs 5'in güncel haliydi.