• 13-07-2014, 16:26:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Çok ilginç bir şekilde çok uzun zamandır cs5'te kayıt sorunu yaşıyorum. Kaydet ve Farklı Kaydet seçeneklerine tıkladığım zaman programdan herhangi bir tepki alamıyorum. Kayıt için mecburen Save for Web & Devices seçeneğini kullanıyorum. Nedir bu sorunun çözümü? Ya da sebebi.. Biraz araştırdım bu sorunu yaşayanlar var ama bir çözüm yok.


    İşin garip tarafı bu sorunu önceki bilgisayarımda win 7 ile yaşıyordum. Şuan ki pc farklı ve win 8 kullanıyorum bunda da aynı sorun mevcut.. 2 Program da farklı yerlerden indirilmiş. Biri cs 5 diğeri cs 5'in güncel haliydi.
  • 13-07-2014, 18:59:00
    #2
    Silip tekrar yüklemeyi deneyin birde.

    Hatta direk CC serisi kurun. Serial ben size yollarım
  • 13-07-2014, 23:29:13
    #3
    erhanozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silip tekrar yüklemeyi deneyin birde.

    Hatta direk CC serisi kurun. Serial ben size yollarım
    Silip kurmayı önceki pcde denemiştim ama düzelmemişti. CS 4'te sorun yok nedense bu cs5 netbookta sorun yaratıyor anlamadım. CC serisi derken?
  • 13-07-2014, 23:34:08
    #4
    Çözüm Bu imiş : Resim olarak kayıt yapmak için File / Save for Web & Devices'i seçtikten sonra üst köşede PNG GİF veya JPEG formatlarından birini seçmeniz yeterli olacaktır.

    Ctrl + Shift + E yapınca olmuyor mu hocam ?
  • 13-07-2014, 23:57:44
    #5
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm Bu imiş : Resim olarak kayıt yapmak için File / Save for Web & Devices'i seçtikten sonra üst köşede PNG GİF veya JPEG formatlarından birini seçmeniz yeterli olacaktır.

    Ctrl + Shift + E yapınca olmuyor mu hocam ?
    Merhaba zaten bu şekilde yapabildiğimi ilk mesajımda belirtmiştim. Fakat 10" ekran olunca web & devices kısmı da sığmıyor ekrana baya uğraştırıyor. Ayrıca az önce kayıt etmemesinin sebebini buldum sonunda. CS 5 ve üzeri sürümlerde ekran çözünürlüğü en az 1024 & 768 istiyormuş. Kayıt defterinden bir değeri değiştirip ekran çözünürlüğünü artırdım ve sorunsuz kayıt ekranı açıldı. Ama pcnin ekran da biraz tuhaf olunca geri aldım. CS 4 kullanmaktan başka çare yok netbook kullanıcıları için.