Merhaba arkadaşlar,

Çok ilginç bir şekilde çok uzun zamandır cs5'te kayıt sorunu yaşıyorum. Kaydet ve Farklı Kaydet seçeneklerine tıkladığım zaman programdan herhangi bir tepki alamıyorum. Kayıt için mecburen Save for Web & Devices seçeneğini kullanıyorum. Nedir bu sorunun çözümü? Ya da sebebi.. Biraz araştırdım bu sorunu yaşayanlar var ama bir çözüm yok.


İşin garip tarafı bu sorunu önceki bilgisayarımda win 7 ile yaşıyordum. Şuan ki pc farklı ve win 8 kullanıyorum bunda da aynı sorun mevcut.. 2 Program da farklı yerlerden indirilmiş. Biri cs 5 diğeri cs 5'in güncel haliydi.