SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözüm Bu imiş : Resim olarak kayıt yapmak için File / Save for Web & Devices'i seçtikten sonra üst köşede PNG GİF veya JPEG formatlarından birini seçmeniz yeterli olacaktır.

Ctrl + Shift + E yapınca olmuyor mu hocam ?
Merhaba zaten bu şekilde yapabildiğimi ilk mesajımda belirtmiştim. Fakat 10" ekran olunca web & devices kısmı da sığmıyor ekrana baya uğraştırıyor. Ayrıca az önce kayıt etmemesinin sebebini buldum sonunda. CS 5 ve üzeri sürümlerde ekran çözünürlüğü en az 1024 & 768 istiyormuş. Kayıt defterinden bir değeri değiştirip ekran çözünürlüğünü artırdım ve sorunsuz kayıt ekranı açıldı. Ama pcnin ekran da biraz tuhaf olunca geri aldım. CS 4 kullanmaktan başka çare yok netbook kullanıcıları için.