Çözüm Bu imiş : Resim olarak kayıt yapmak için File / Save for Web & Devices'i seçtikten sonra üst köşede PNG GİF veya JPEG formatlarından birini seçmeniz yeterli olacaktır.
Ctrl + Shift + E yapınca olmuyor mu hocam ?
Merhaba zaten bu şekilde yapabildiğimi ilk mesajımda belirtmiştim. Fakat 10" ekran olunca web & devices kısmı da sığmıyor ekrana baya uğraştırıyor. Ayrıca az önce kayıt etmemesinin sebebini buldum sonunda.

CS 5 ve üzeri sürümlerde ekran çözünürlüğü en az 1024 & 768 istiyormuş. Kayıt defterinden bir değeri değiştirip ekran çözünürlüğünü artırdım ve sorunsuz kayıt ekranı açıldı. Ama pcnin ekran da biraz tuhaf olunca geri aldım.

CS 4 kullanmaktan başka çare yok netbook kullanıcıları için.