• 12-05-2007, 15:55:29
    #55
    Tasarım ve basit kodlama : Dreamweaver 8.0
    İleri düzey kodlama : Notepad

    Yanlız söle bişey var Front Page kullananlar Dreamweaver kullanamıyor sahsen gördüm.Kimin eli neye yatkında onu kullansın ama baslangıc için Dreamweaver Mx 2004 tavsiye ederim türkceside var.
  • 12-05-2007, 16:13:25
    #56
    konu hortlamış

    ben notepad EditPlus notepad+ dream. kullanıyorum.
  • 12-05-2007, 16:19:32
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Photoshop kurulu bile değildir bilgisayarımda.
    Tasarım olarak Fireworks kullanırım.
    Kodlama için Dreamweaver ve Aptana kullanırım. Özellikle css yazarken aptana çok mükemmel hangi css kodu iede çalışıyor mozillada çalışıyor çalışmıyor gösteriyor..
    Forever Fireworks+Dreamweaver+Aptana
    Anti Photoshop+FrontPage
    photoshop'a grafik düzenlemede lafım yok ama web olduğu zaman sevmiyorum.
  • 12-05-2007, 17:02:01
    #58
    Son mesaj yazılalı 1 yıl olmuş ben ozamanlar gta oynuodum ama şuan Ps cs2 dreamweaver bide radminin ediği winamp :P açtmmı stam1na rammstein placebo zamanın geçtiğini anlamıom

    Azdaha unutuyordum bide Ahmet var
  • 12-05-2007, 21:59:24
    #59
    dreamweaver vazgeçilmezim
    az işler için wordpad
  • 14-05-2007, 11:34:27
    #60
    Dreamweaver CS3
  • 14-05-2007, 17:19:37
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ps+firework+flash tek geçiyorum..
  • 14-05-2007, 20:18:07
    #62
    dreamweaver
    Photoshop daha ne olsun yafs
  • 14-05-2007, 22:04:21
    #63
    Üyeliği durduruldu
    adobe öğrencilere kampanya çıkarmış galiba arkadaş söyledi 69 $ satacakmış photoshopu öğrencilere galiba