• 27-07-2010, 10:58:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İş yerim için logo yaptırmak istiyorum. PSD, ai formatlarında çalışma dosyalarını da istiyorum.
    İlgilenen arkadaşlar e_gurcan@yahoo.com adresini msn olarak ekleyebilir.

    NOT!
    -Ön ödeme talep eden arkadaşlar eğer fatura kesebilecekseniz ön deme talep ediniz. Görmediğim şeye ödeme yapamayacağımı belirteyim.
    - Kendi şahsi iş yerim için logo yaptırıyorum. Kurumsalsınız diye 75 TL den başlıyor diyen arkadaşların pm göndermesine veya MSN'e eklemesine gerek yok.
    -3 adet demo sunum rica ediyoruz.
  • 27-07-2010, 11:22:23
    #2
    Özel mesaj gönderilmiştir.
  • 27-07-2010, 11:27:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    msn eklenmiştir telekom afiş referansımız vardır görüşelim
  • 27-07-2010, 11:31:43
    #4
    Edit.

    Arkadaş pek adap bilmiyor. Kiminle nasıl konuşacağını pek öğrenememiş bugüne kadar sanırım. Manavdan elma alacakmış gibi konuşuyor. Çalışacak arkadaşların dikkatine.

    İyi Günler.
  • 27-07-2010, 14:03:09
    #5
    Senin verdiğin 70 TL' lik fiyatı beğenmedim diye manavdan elma alma girişiminde bulunuyorsam sana sözüm yok.
    Ve emin ol adabıda öğreneceğim son insan sensindir.

    Konuşmanın Manav Elma kısmı aşağıdadır. Kimseyle tartışmak için gelmedim. Bir iş verip yaptırıp çıkıp gideceğim ama fiyatı pahalı bulduğum için elma alıyor olduk ve gelmiş bizi burada şikeyet ediyor:=)
      (11:32) yüksel - Yüksele: R10 rumuzum kickboksturk
    www.yukselentasarim.com 
    (11:34) HolyOne: nedir fiyat? 
    (11:34) yüksel - Yüksele: Kurumsal bir logo mu olacaktı ?
    Detayları alabilir miyim 
    (11:35) HolyOne: iş yeri logosu
    gelecek internet ve bilişim hizmetleri diye 
    (11:35) yüksel - Yüksele: 75 TL hocam ücret. 
    (11:35) HolyOne: pahalı arkadaş
    silebilrsin msn den 
    (11:35) yüksel - Yüksele: manavdan
    elma almıyorsunuz
    sileriz. 
    (11:35) yüksel - Yüksele: iyi günler. 
    (11:35) yüksel - Yükselen Tasarım Grafik & Web Tasarım Hizmetleri şu anda Çevrimdışı 
    (11:35) HolyOne (11:35): :=)
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit.

    Arkadaş pek adap bilmiyor. Kiminle nasıl konuşacağını pek öğrenememiş bugüne kadar sanırım. Manavdan elma alacakmış gibi konuşuyor. Çalışacak arkadaşların dikkatine.

    İyi Günler.
  • 27-07-2010, 14:05:43
    #6
    HolyOne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin verdiğin 70 TL' lik fiyatı beğenmedim diye manavdan elma alma girişiminde bulunuyorsam sana sözüm yok.
    Ve emin ol adabıda öğreneceğim son insan sensindir.
    Verdiğim fiyat 70 TL değil 75 TL idi zaten. Dinlemeyi bilmediğiniz de açıkça belli oluyor bu şekilde. Cevap yazmayınız son mesajımır. Kirliliğe gerek yok.
  • 27-07-2010, 14:06:03
    #7
    PM gönderdim, ilgilenirseniz.