Edit.

Arkadaş pek adap bilmiyor. Kiminle nasıl konuşacağını pek öğrenememiş bugüne kadar sanırım. Manavdan elma alacakmış gibi konuşuyor. Çalışacak arkadaşların dikkatine.

İyi Günler.