Konu
Logo Yaptırılacaktır
27-07-2010, 11:31:43
#4
kickboksturk
Edit.
Arkadaş pek adap bilmiyor. Kiminle nasıl konuşacağını pek öğrenememiş bugüne kadar sanırım. Manavdan elma alacakmış gibi konuşuyor. Çalışacak arkadaşların dikkatine.
İyi Günler.