Senin verdiğin 70 TL' lik fiyatı beğenmedim diye manavdan elma alma girişiminde bulunuyorsam sana sözüm yok.
Ve emin ol adabıda öğreneceğim son insan sensindir.

Konuşmanın Manav Elma kısmı aşağıdadır. Kimseyle tartışmak için gelmedim. Bir iş verip yaptırıp çıkıp gideceğim ama fiyatı pahalı bulduğum için elma alıyor olduk ve gelmiş bizi burada şikeyet ediyor:=)
  (11:32) yüksel - Yüksele: R10 rumuzum kickboksturk
www.yukselentasarim.com 
(11:34) HolyOne: nedir fiyat? 
(11:34) yüksel - Yüksele: Kurumsal bir logo mu olacaktı ?
Detayları alabilir miyim 
(11:35) HolyOne: iş yeri logosu
gelecek internet ve bilişim hizmetleri diye 
(11:35) yüksel - Yüksele: 75 TL hocam ücret. 
(11:35) HolyOne: pahalı arkadaş
silebilrsin msn den 
(11:35) yüksel - Yüksele: manavdan
elma almıyorsunuz
sileriz. 
(11:35) yüksel - Yüksele: iyi günler. 
(11:35) yüksel - Yükselen Tasarım Grafik & Web Tasarım Hizmetleri şu anda Çevrimdışı 
(11:35) HolyOne (11:35): :=)
kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit.

Arkadaş pek adap bilmiyor. Kiminle nasıl konuşacağını pek öğrenememiş bugüne kadar sanırım. Manavdan elma alacakmış gibi konuşuyor. Çalışacak arkadaşların dikkatine.

İyi Günler.