• 04-06-2010, 02:24:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    OyunBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarihi Görüyormusun ? Bu Arkadaşla Çalışmanızı Önermiyorum Altı Üstü Flash Menü Hemen Yaparım Dedi 4 Gün Oldu Hala Ortada Flash Menü Felan Yok

    - Trader Aldınız.
    Hocam arkadaşa bi ödeme yaptınızmı ? ve size ücret istiyorum yada istemiyorum dedimi ?
  • 04-06-2010, 10:56:06
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeyi Yaptınızmı ? n2Lock Nickli Arkadaşa ?
  • 04-06-2010, 11:19:21
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi Yaptınızmı ? n2Lock Nickli Arkadaşa ?
    Bana öyle geliyorki hiçbir ödeme yapmamış arkadaş yardımcı olurum yaparım demiş ki bedava yapmak için böyle bir zorunluluğu yok ! Belli nedenlerinden dolayı yada işlerinden dolayıda yardımcı olamamıştır. Yada yoğun olduğu için yapmaktan vaz geçmiştir size söylemeyi unutmuştur ama kalkıp herhangi bir iş anlaşması yapmadan - trade vermeniz yanlış olmuş O - trade haksız yere verdiniz.
    Arkadaşla herhangi bir iş anlaşmanız yokken ve ödeme yapmamışken .

    Bence - trade geri almalısınız haksız yere yanlış - trade vermekten banlanabilirsiniz sonuçta arkadaşın size flash menü yapma zorunluluğu yok
  • 04-06-2010, 14:11:16
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Melihh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana öyle geliyorki hiçbir ödeme yapmamış arkadaş yardımcı olurum yaparım demiş ki bedava yapmak için böyle bir zorunluluğu yok ! Belli nedenlerinden dolayı yada işlerinden dolayıda yardımcı olamamıştır. Yada yoğun olduğu için yapmaktan vaz geçmiştir size söylemeyi unutmuştur ama kalkıp herhangi bir iş anlaşması yapmadan - trade vermeniz yanlış olmuş O - trade haksız yere verdiniz.
    Arkadaşla herhangi bir iş anlaşmanız yokken ve ödeme yapmamışken .

    Bence - trade geri almalısınız haksız yere yanlış - trade vermekten banlanabilirsiniz sonuçta arkadaşın size flash menü yapma zorunluluğu yok
    Banada Öyle Geliyo



    OyunBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarihi Görüyormusun ? Bu Arkadaşla Çalışmanızı Önermiyorum Altı Üstü Flash Menü Hemen Yaparım Dedi 4 Gün Oldu Hala Ortada Flash Menü Felan Yok

    - Trader Aldınız.
    - Rep Aldınız.
  • 04-06-2010, 17:55:17
    #23
    Ben herhangi bir ödeme almadım zaten ilk önce tasarımı yapıp sonra ödeme alacaktım. Ben tasarımla uğraşmıyorum arkadaşım paraya sıkışıktı onun için iş aradım. Arkadaşım tasarımı yapmış sadece link vermemiş ha derseniz ki neden bu kadar geç malum hepimizin işi gücü oluyor onun için gecikmiş. Burda benden kaynaklanan tek sorun zamanınızı harcadım kusura bakmayın başka birşey için özür dilemicem. Haksız yere -trader verdiniz.