Melihh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana öyle geliyorki hiçbir ödeme yapmamış arkadaş yardımcı olurum yaparım demiş ki bedava yapmak için böyle bir zorunluluğu yok ! Belli nedenlerinden dolayı yada işlerinden dolayıda yardımcı olamamıştır. Yada yoğun olduğu için yapmaktan vaz geçmiştir size söylemeyi unutmuştur ama kalkıp herhangi bir iş anlaşması yapmadan - trade vermeniz yanlış olmuş O - trade haksız yere verdiniz.
Arkadaşla herhangi bir iş anlaşmanız yokken ve ödeme yapmamışken .

Bence - trade geri almalısınız haksız yere yanlış - trade vermekten banlanabilirsiniz sonuçta arkadaşın size flash menü yapma zorunluluğu yok
Banada Öyle Geliyo



OyunBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarihi Görüyormusun ? Bu Arkadaşla Çalışmanızı Önermiyorum Altı Üstü Flash Menü Hemen Yaparım Dedi 4 Gün Oldu Hala Ortada Flash Menü Felan Yok

- Trader Aldınız.
- Rep Aldınız.