OyunBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tarihi Görüyormusun ? Bu Arkadaşla Çalışmanızı Önermiyorum Altı Üstü Flash Menü Hemen Yaparım Dedi 4 Gün Oldu Hala Ortada Flash Menü Felan Yok

- Trader Aldınız.
Hocam arkadaşa bi ödeme yaptınızmı ? ve size ücret istiyorum yada istemiyorum dedimi ?