5 TL Maskot
38
●2.327
- 09-04-2010, 22:30:23Çok TEşekkür EderimSekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Proje Yaptığınızda Göremezseniz Maskotu Beklerim Hocam ÇizerizGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2010, 22:59:10Pm İle İletişim Bilgilerimi Gönderdim.TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 5o TL'sına Çiziyorum Normalde Maskotları. Bunlar Eski Tasarımlarımdan Kalan Maskotlarımdır. Daha Detaylı Bilgi İçin İletişim Adresimi Özel MEsaj İle İsteyiniz. - 10-04-2010, 16:46:32Teşekkürler Çizime BaşladımTurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenı bır maskot ıcın de sıparıs verdım, Ismaıl muhabbetının guzellıgı ıcın de ayrıca tesekkur ederım arkadasım. Sabırsızlıkla beklıyorum cızımını, guzel bı projede kullanacagım.