• 06-04-2010, 22:15:20
    #1
    Maskotlar 5 TL Ödeme İş Bankası.
    Senet Ödemem Var O Yüzden Bu Fiyata Veriyorum Diğer Arkadaşlar Yanlış Anlamasın.

    Aşağıdaki Maskot Satılmıştır


    Aşağıdaki Maskot Satılmıştır


    Aşağıdaki Maskot Satılmıştır


    SATILIK


    Aşağıdaki Maskot Satılmıştır


    Aşağıdaki Maskot Satılmıştır
  • 06-04-2010, 22:17:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam profilimden msn adresimi eklermsiniz. logo yaptırmayı düşünüyorum..
  • 06-04-2010, 22:21:27
    #3
    Ekledim Hocam...
  • 06-04-2010, 23:44:07
    #4


    Maskot tarafımdan alınmıştır
  • 06-04-2010, 23:53:21
    #5
    _VegaS_ ' a Bir Adet Maskot Satılmıştır.
  • 07-04-2010, 19:09:43
    #6

    Maskotu aldım teşekkürler.
  • 07-04-2010, 19:16:31
    #7
    Asi_Prens ' e Maskot Satılmıştır.
  • 07-04-2010, 19:31:05
    #8
    Çok güzel çalışmalarınız var bunlar haricinde özel çalışmalarda yapıyor musunuz ?
  • 07-04-2010, 19:37:35
    #9
    MuratKOKER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel çalışmalarınız var bunlar haricinde özel çalışmalarda yapıyor musunuz ?
    Yapıyorsanız banada mesaj atarsanız sevinirim.