TurkGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurbağa maskotu alıcam cok sevdım, adını da guzel bırsey yaparım Yenı bır maskot ıcın de sıparıs verdım, Ismaıl muhabbetının guzellıgı ıcın de ayrıca tesekkur ederım arkadasım. Sabırsızlıkla beklıyorum cızımını, guzel bı projede kullanacagım.
Teşekkürler Çizime Başladım