• 02-03-2010, 14:41:53
    #1
    Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.

    Maskotu sadece Avea 75 Kontor'e satıcaz

    Maskotun demosu budur:


    Almak ısteyen olursa konu altında mesaj atabılırler.
    Sadece Avea 75 Kontor
    Alıcı olursa PSD'sini yolluyacam.
  • 02-03-2010, 15:12:38
    #2
    ben bunu görmüştüm daha önce ama nerde
  • 02-03-2010, 15:14:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bunu görmüştüm daha önce ama nerde
    Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.

  • 02-03-2010, 15:18:43
    #4
    SEMİH maskotu yapan arkadaşım kendısıyle tlf 'de konustuk.Sat dedi bana.
  • 02-03-2010, 16:15:18
    #5
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.

    onu gördümde daha önce yayınlanmıştı bu
    yapılan yorumları bile hatırlıyorum.Çenesindeki façayı ağız zannedenler felan vardı
    ama konuyu bulamadım
  • 03-03-2010, 19:47:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar satılmasını ben istedim daha önce yorum almak için yayınladım şimdi alan olursa satıyoruz
  • 06-03-2010, 10:20:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Maskot satılmaktan vazgeçildi konu kapatılacaktır.Netstarz olarak kullanıma geçirildi.