Satılık Maskot - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık Maskot
6
●
537
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
Satılık Maskot
02-03-2010, 14:41:53
#1
beraterylmz
Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.
Maskotu sadece Avea 75 Kontor'e satıcaz
Maskotun demosu budur:
Almak ısteyen olursa konu altında mesaj atabılırler.
Sadece Avea 75 Kontor
Alıcı olursa PSD'sini yolluyacam.
02-03-2010, 15:12:38
#2
Tomba
ben bunu görmüştüm daha önce ama nerde
02-03-2010, 15:14:19
#3
Brave09
Üyeliği durduruldu
Tomba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben bunu görmüştüm daha önce ama nerde
Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.
02-03-2010, 15:18:43
#4
beraterylmz
SEMİH maskotu yapan arkadaşım kendısıyle tlf 'de konustuk.Sat dedi bana.
02-03-2010, 16:15:18
#5
Tomba
Brave09 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.
onu gördümde daha önce yayınlanmıştı bu
yapılan yorumları bile hatırlıyorum.Çenesindeki façayı ağız zannedenler felan vardı
ama konuyu bulamadım
03-03-2010, 19:47:37
#6
FB_SeMiH
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar satılmasını ben istedim daha önce yorum almak için yayınladım şimdi alan olursa satıyoruz
06-03-2010, 10:20:57
#7
FB_SeMiH
Üyeliği durduruldu
Maskot satılmaktan vazgeçildi konu kapatılacaktır.Netstarz olarak kullanıma geçirildi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler