Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bunu görmüştüm daha önce ama nerde
Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.