Arkadaşlar bir arkadaşımın hazırladığı maskotu satıyorum.Kendisi okul basladıgı ıcın R10'a giremiyor nicki FB_Semih biliyorsunuzdur.
Maskotu sadece Avea 75 Kontor'e satıcaz
Maskotun demosu budur:

Almak ısteyen olursa konu altında mesaj atabılırler.
Sadece Avea 75 Kontor
Alıcı olursa PSD'sini yolluyacam.