• 16-01-2010, 00:31:11
    #1
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    --------------------------
  • 16-01-2010, 12:25:53
    #2
    Hayırlı işler zafer, güzel tasarımlar var.
  • 16-01-2010, 14:37:54
    #3
    Obama tasarımı size ait değil + teoman forum temasıda size ait değil bir zamanalr o tcatleri ben yapmıştım bir arkadaşımın isteği üzerine ama psdleri nerede bilemeyeceğim RockGrup diye bir site vardı oraya yapmıştım.
  • 16-01-2010, 15:04:16
    #4
    Logo Tasarım Fiyatlarınız Nedir ?
    Banner Fiyatıda Soracaktım...
  • 16-01-2010, 15:36:30
    #5
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Obama tasarımı size ait değil + teoman forum temasıda size ait değil bir zamanalr o tcatleri ben yapmıştım bir arkadaşımın isteği üzerine ama psdleri nerede bilemeyeceğim RockGrup diye bir site vardı oraya yapmıştım.
    Yorumunuz İçin Teşekkürler.Her Görüşe Saygım Vardır

    Teoman Forum Teması LordSebbo İsteği Üzerine O Grafikler Kullanılmıştır...
    Bu Konuyu İnceleyebilirsiniz..

    Obama Tasarımına Gelince..Düzenlediğim bir blog vardı. Önizlemesini Kaybedince Direk Onu Koydum..

    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo Tasarım Fiyatlarınız Nedir ?
    Banner Fiyatıda Soracaktım...
    Logo ve Banner Tasarımlarımız 5-35 arası ücretretlendirilir..

    İyi Günler Dilerim
  • 16-01-2010, 15:53:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok kaliteli tasarımlar var. Helal olsun başarılar.
  • 16-01-2010, 16:07:37
    #7
    zafer kardeşimden beğendiğim temaları siteme kurmasını istemiştim çok başarılı bir şekilde kurdu bunları.beni ilgilendiren kısmı verdiğim işi benim istediğim gibi yapıp yapmadığıdır,o bunu çok iyi bir şekilde yaptı.doğaldır'ki abi bunları referans olarak kullabilirmiyim dediğinde tereddütsüz evet dedim bunları ilk kimin tasarladığı çok önemli değil önemli olan verdiğim işin nasıl ve nekadar sürede bitirildiğidir.biz mişterileri ilgilendiren kısmı budur diğer konular gereksiz boş sözlerdir.4 siteme tema ve modifikasyon yaptı kendisine kefilim yaptığı iş mükemmel 3 sitemi smf den v bulletin'e çevirdi tıkır tıkır çalışıyor siteler.Teoman foruma da ben tavsiye ettim zafer'i sabahattin benim sunucu ortağımdır ortak sunucu kiraladık senelerdir beraber iş yapıyıyoruz.oda çok memnun kaldı çıkardığı işten ee gerisi.. gerisi hikaye boş laf
  • 16-01-2010, 16:29:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı işler ortak =)
  • 16-01-2010, 17:05:32
    #9


    buda flashden premium teması