zafer kardeşimden beğendiğim temaları siteme kurmasını istemiştim çok başarılı bir şekilde kurdu bunları.beni ilgilendiren kısmı verdiğim işi benim istediğim gibi yapıp yapmadığıdır,o bunu çok iyi bir şekilde yaptı.doğaldır'ki abi bunları referans olarak kullabilirmiyim dediğinde tereddütsüz evet dedim bunları ilk kimin tasarladığı çok önemli değil önemli olan verdiğim işin nasıl ve nekadar sürede bitirildiğidir.biz mişterileri ilgilendiren kısmı budur diğer konular gereksiz boş sözlerdir.4 siteme tema ve modifikasyon yaptı kendisine kefilim yaptığı iş mükemmel 3 sitemi smf den v bulletin'e çevirdi tıkır tıkır çalışıyor siteler.Teoman foruma da ben tavsiye ettim zafer'i sabahattin benim sunucu ortağımdır ortak sunucu kiraladık senelerdir beraber iş yapıyıyoruz.oda çok memnun kaldı çıkardığı işten ee gerisi.. gerisi hikaye boş laf