Obama tasarımı size ait değil + teoman forum temasıda size ait değil bir zamanalr o tcatleri ben yapmıştım bir arkadaşımın isteği üzerine ama psdleri nerede bilemeyeceğim
RockGrup diye bir site vardı oraya yapmıştım.
Yorumunuz İçin Teşekkürler.Her Görüşe Saygım Vardır
Teoman Forum Teması LordSebbo İsteği Üzerine O Grafikler Kullanılmıştır...
Bu Konuyu İnceleyebilirsiniz..
Obama Tasarımına Gelince..Düzenlediğim bir blog vardı. Önizlemesini Kaybedince Direk Onu Koydum..
Logo Tasarım Fiyatlarınız Nedir ?
Banner Fiyatıda Soracaktım...
Logo ve Banner Tasarımlarımız 5-35 arası ücretretlendirilir..
İyi Günler Dilerim