GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Obama tasarımı size ait değil + teoman forum temasıda size ait değil bir zamanalr o tcatleri ben yapmıştım bir arkadaşımın isteği üzerine ama psdleri nerede bilemeyeceğim RockGrup diye bir site vardı oraya yapmıştım.
Yorumunuz İçin Teşekkürler.Her Görüşe Saygım Vardır

Teoman Forum Teması LordSebbo İsteği Üzerine O Grafikler Kullanılmıştır...
Bu Konuyu İnceleyebilirsiniz..

Obama Tasarımına Gelince..Düzenlediğim bir blog vardı. Önizlemesini Kaybedince Direk Onu Koydum..

videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo Tasarım Fiyatlarınız Nedir ?
Banner Fiyatıda Soracaktım...
Logo ve Banner Tasarımlarımız 5-35 arası ücretretlendirilir..

İyi Günler Dilerim