• 15-01-2010, 13:18:28
    #10
    reklerden dolayı hoş gözükmüyor logo bence
  • 15-01-2010, 14:07:16
    #11
    Teşekkürler arkadaşlar
  • 15-01-2010, 14:50:38
    #12
    Logo müşteriye teslim edilmiştir. Önerileriniz dikkate alınmış olup ilginiz için teşekkürler
  • 15-01-2010, 19:12:29
    #13
    sloganı sağ alt köşede kullan , logoya web adresinide ekle. renk olarak ne kullanırsın bilemem o sana kalmış ancak logon 3 kelime den oluşacaksa en azından bir noktada renk değişikliği yaparak logoda patlama noktası yaratabilirsin. o dünya zımbırtısını kaldırmanı öneririm.

    açıkçası sen en iyisimi biraz örnek incele baştan yap , şuan bu gördüğüm şey logo değil
  • 15-01-2010, 19:29:08
    #14
    yay
    Üyeliği durduruldu
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan bu gördüğüm şey logo değil
    aynı fikirdeyim
  • 15-01-2010, 19:55:29
    #15
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AAA logo programı ile yapılmış gibi duruyor. Renkler çok soluk. Efektler gereksiz ve yersiz. Sitenin konusu yerel (ile yönelik) fakat yanında dünya resmi var ; konu açısından da alakasız olmuş. Zaten dünya resmi 2 metre uzakta duruyor o da ayrı bir yanlış. GİRESUN kelimesinin "İ" harfinin noktası sonradan koyulmuş ; boyutu yazıya göre orantısız ve gölgesi eklenmemiş. Ve daha birçok hata ve eksik...
    Bunlardan farklı bir görüş sunmak gereksiz ve ayıp olur.
  • 15-01-2010, 22:41:46
    #16
    tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sloganı sağ alt köşede kullan , logoya web adresinide ekle. renk olarak ne kullanırsın bilemem o sana kalmış ancak logon 3 kelime den oluşacaksa en azından bir noktada renk değişikliği yaparak logoda patlama noktası yaratabilirsin. o dünya zımbırtısını kaldırmanı öneririm.

    açıkçası sen en iyisimi biraz örnek incele baştan yap , şuan bu gördüğüm şey logo değil
    Bu şekildeki yaklaşımlara herzaman saygı duyarım.En azından tavsiye veriyor diğer arkadaşlar Enazından yapılan birşeye saygı duymalarını rica ediyorum .
    Sizden beklediğim Bunun Logo olup olmadığını sormak değil,sadece bir taslak oluşturdum ve bu taslak üzerinden gidersem Müşteriyi logo konusunda tatmin edebilirmiyim?
    Bunun cevabıydı .

    Ben konuyu açtığım zamandan beri olan eleştirilere saygı duyuyorum.Cünkü her eleştiri bir nebzede olsa insana birşeyler öğretir.Ama lütfen yapılan Şey " A " harfi bile olsa biraz yorum yaparken bir çaba sarf edildiğine dikkat edin .

    Teşekkürler
  • 15-01-2010, 23:08:20
    #17
    Bunun bir taslak olduğunu ve henüz daha logo olmadığını arkadaş zaten belirtmiş çoğu yorum gereksiz ve arkadaşı resmen karalamaya yönelik olmuş bende anlamadım arkadaşların tavrını.

    Taslağa gelince:
    Bordo ve siyah karışımı değilde kırmızı ve kırmızının biraz daha açık tonuna doğru gitsen daha güzel olurmuş. Dünya şekli çok uzak durmasa yazıya süper olacakmış. Böyle çalışmalarının devamını bekliyorum güzel olacak bence
  • 15-01-2010, 23:15:36
    #18
    aLp3R3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun bir taslak olduğunu ve henüz daha logo olmadığını arkadaş zaten belirtmiş çoğu yorum gereksiz ve arkadaşı resmen karalamaya yönelik olmuş bende anlamadım arkadaşların tavrını.

    Taslağa gelince:
    Bordo ve siyah karışımı değilde kırmızı ve kırmızının biraz daha açık tonuna doğru gitsen daha güzel olurmuş. Dünya şekli çok uzak durmasa yazıya süper olacakmış. Böyle çalışmalarının devamını bekliyorum güzel olacak bence
    Alperen teşekkür ederim tek olumlu yorumu yaptığın için,yapılan birşeye saygı duyduğun için. "Bu Logo değil" deyip geçip gitmediğin için . Teşekkürler