Logo hakkında yorum
24
●1.311
- 15-01-2010, 19:12:29sloganı sağ alt köşede kullan , logoya web adresinide ekle. renk olarak ne kullanırsın bilemem o sana kalmış ancak logon 3 kelime den oluşacaksa en azından bir noktada renk değişikliği yaparak logoda patlama noktası yaratabilirsin. o dünya zımbırtısını kaldırmanı öneririm.
açıkçası sen en iyisimi biraz örnek incele baştan yap , şuan bu gördüğüm şey logo değil - 15-01-2010, 19:29:08Üyeliği durdurulduaynı fikirdeyimtdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2010, 19:55:29Bunlardan farklı bir görüş sunmak gereksiz ve ayıp olur.kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2010, 22:41:46Bu şekildeki yaklaşımlara herzaman saygı duyarım.En azından tavsiye veriyor diğer arkadaşlar Enazından yapılan birşeye saygı duymalarını rica ediyorum .tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizden beklediğim Bunun Logo olup olmadığını sormak değil,sadece bir taslak oluşturdum ve bu taslak üzerinden gidersem Müşteriyi logo konusunda tatmin edebilirmiyim?
Bunun cevabıydı .
Ben konuyu açtığım zamandan beri olan eleştirilere saygı duyuyorum.Cünkü her eleştiri bir nebzede olsa insana birşeyler öğretir.Ama lütfen yapılan Şey " A " harfi bile olsa biraz yorum yaparken bir çaba sarf edildiğine dikkat edin .
Teşekkürler - 15-01-2010, 23:08:20Bunun bir taslak olduğunu ve henüz daha logo olmadığını arkadaş zaten belirtmiş çoğu yorum gereksiz ve arkadaşı resmen karalamaya yönelik olmuş bende anlamadım arkadaşların tavrını.
Taslağa gelince:
Bordo ve siyah karışımı değilde kırmızı ve kırmızının biraz daha açık tonuna doğru gitsen daha güzel olurmuş. Dünya şekli çok uzak durmasa yazıya süper olacakmış. Böyle çalışmalarının devamını bekliyorum güzel olacak bence
- 15-01-2010, 23:15:36Alperen teşekkür ederim tek olumlu yorumu yaptığın için,yapılan birşeye saygı duyduğun için. "Bu Logo değil" deyip geçip gitmediğin için . TeşekkürleraLp3R3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
