Bunun bir taslak olduğunu ve henüz daha logo olmadığını arkadaş zaten belirtmiş çoğu yorum gereksiz ve arkadaşı resmen karalamaya yönelik olmuş bende anlamadım arkadaşların tavrını.
Taslağa gelince:
Bordo ve siyah karışımı değilde kırmızı ve kırmızının biraz daha açık tonuna doğru gitsen daha güzel olurmuş. Dünya şekli çok uzak durmasa yazıya süper olacakmış. Böyle çalışmalarının devamını bekliyorum güzel olacak bence