aLp3R3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun bir taslak olduğunu ve henüz daha logo olmadığını arkadaş zaten belirtmiş çoğu yorum gereksiz ve arkadaşı resmen karalamaya yönelik olmuş bende anlamadım arkadaşların tavrını.

Taslağa gelince:
Bordo ve siyah karışımı değilde kırmızı ve kırmızının biraz daha açık tonuna doğru gitsen daha güzel olurmuş. Dünya şekli çok uzak durmasa yazıya süper olacakmış. Böyle çalışmalarının devamını bekliyorum güzel olacak bence
Alperen teşekkür ederim tek olumlu yorumu yaptığın için,yapılan birşeye saygı duyduğun için. "Bu Logo değil" deyip geçip gitmediğin için . Teşekkürler