• 09-09-2009, 17:18:52
    #10
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl vermez?
    En az 300dpi ve CMYK çalışırsanız vermez.
  • 09-09-2009, 17:21:12
    #11
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 300dpi ve CMYK çalışırsanız vermez.
    Yinede veriyor nerden biliyosun dersen üşengeçlikten ps ile hazırladığım broşur olmadı ai de tekrar çizdim...
  • 09-09-2009, 17:22:04
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    300dpi bile zorunlu değil 150 dpi ile yaptıgım kartvizit tasarımlarını sorunsuz şekilde basabiliyorum
  • 09-09-2009, 17:22:58
    #13
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yinede veriyor nerden biliyosun dersen üşengeçlikten ps ile hazırladığım broşur olmadı ai de tekrar çizdim...
    Bilemeyeceğim şu ana kadar hiçbir sorun yaşamadım birçok müşterime bu şekilde yaptım ve bir sorun olmadı. Sizin yaptığınız tasarımda çok efekt vermişsinizdir ve renk geçişleri çok yavaş ve görecelidir o yüzden sorun çıkmıştır.
  • 09-09-2009, 17:23:22
    #14
    Sentess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300dpi bile zorunlu değil 150 dpi ile yaptıgım kartvizit tasarımlarını sorunsuz şekilde basabiliyorum
    O zaman benim ps de yada matbaa da bir sorun var?
  • 09-09-2009, 17:24:42
    #15
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman benim ps de yada matbaa da bir sorun var?
    Olabilir.
  • 09-09-2009, 17:27:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Renkler Tek Renk ve Yakın Renkler İle Hazırlanırsa Ps'den Yaptığnız Tasarımlarda Bir Sorun Yaşanmaz.

    Düşünceleriniz İçin Teşekkür Ederim.
  • 09-09-2009, 17:27:50
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman benim ps de yada matbaa da bir sorun var?
    matbaa ile alakalı olabilir.Bazı matbaalar Corel Dısında baskı almıyor.Ps'de CMYK Tasarımı Tiff olarak baskıya atınca problem cıkmaz.
  • 09-09-2009, 17:28:33
    #18
    Sentess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    matbaa ile alakalı olabilir.Bazı matbaalar Corel Dısında baskı almıyor.Ps'de CMYK Tasarımı Tiff olarak baskıya atınca problem cıkmaz.
    Kesinlikle denicem başka matbaa da teşekkürler...