kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En az 300dpi ve CMYK çalışırsanız vermez.
Yinede veriyor nerden biliyosun dersen üşengeçlikten ps ile hazırladığım broşur olmadı ai de tekrar çizdim...