Sentess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300dpi bile zorunlu değil 150 dpi ile yaptıgım kartvizit tasarımlarını sorunsuz şekilde basabiliyorum
O zaman benim ps de yada matbaa da bir sorun var?