• 08-09-2009, 14:19:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iyi günler r10 ailesi herhalde ilk konum galiba bu
    arkadaşlar hazırlamış olduğum css/xhtml temayı sembolik bir ücret karşılığı sizlere sunuyorum
    tema 4 sayfadır
    Ekran görüntülüler
    http://img401.imageshack.us/img401/1148/38282479.jpg
    http://img215.imageshack.us/img215/8334/93263096.jpg
    http://img514.imageshack.us/img514/8659/34437169.jpg
    http://img401.imageshack.us/img401/2241/21667607.jpg
    Fiyat : 7 TL
    (sadece bende olsun derseniz 20 TL veya asp ile kişisel site yazdırmak isteyen olursa fiyat 40 TL dir)
    lütfen yorum yaparken yıkıcı değil yapıcı yorumlar yapmaya dikkat edin eleştirilerde bulunun fakat dediğim gibi yıkıcı olmasın tekrar herkeze iyi günler

    Not(PSD benim değildir indirdiğim yerde kullanıma müsade veriyor.)
  • 08-09-2009, 14:32:00
    #2
    hocam çok ucuz bence daha fazla eder. havada kapılmadı.kişisel sitem yokki alayım. hayırlı satışlar.
  • 08-09-2009, 15:10:01
    #3
    Güzel olmuş, prof duruyor. Biraz daha alanı genişletirsen çok güzel şeyler çıkabilir.
  • 08-09-2009, 15:21:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim arkadaşlar
  • 08-09-2009, 15:26:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    keşke hazır psd kullanmasaydın.
  • 08-09-2009, 16:30:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam tema hoşuma gitti css ' e dönüştüreyim dedim böyle bir sonuca vardım
  • 08-09-2009, 16:33:55
    #7
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok ucuz bence daha fazla eder. havada kapılmadı.kişisel sitem yokki alayım. hayırlı satışlar.

    Not(PSD benim değildir indirdiğim yerde kullanıma müsade veriyor.)
    diyor adam.
  • 08-09-2009, 16:39:16
    #8
    Ben almak istiyorum şablonu büyütme imkanın varmı javascript kullanıldımı
  • 08-09-2009, 16:41:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben almak istiyorum şablonu büyütme imkanın varmı javascript kullanıldımı
    Jquery ile süsleme yapabilirim pm atarsanız konuşabiliriz