Konu
Sembolik bir ücretle kişisel site teması css/xhtml
08-09-2009, 16:33:55
#7
kickboksturk
masterthone2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam çok ucuz bence daha fazla eder. havada kapılmadı.kişisel sitem yokki alayım. hayırlı satışlar.
Not(PSD benim değildir indirdiğim yerde kullanıma müsade veriyor.)
diyor adam.