iyi günler r10 ailesi herhalde ilk konum galiba bu
arkadaşlar hazırlamış olduğum css/xhtml temayı sembolik bir ücret karşılığı sizlere sunuyorum
tema 4 sayfadır
Ekran görüntülüler
http://img401.imageshack.us/img401/1148/38282479.jpg http://img215.imageshack.us/img215/8334/93263096.jpg http://img514.imageshack.us/img514/8659/34437169.jpg http://img401.imageshack.us/img401/2241/21667607.jpg Fiyat : 7 TL
(sadece bende olsun derseniz 20 TL veya asp ile kişisel site yazdırmak isteyen olursa fiyat 40 TL dir)
lütfen yorum yaparken yıkıcı değil yapıcı yorumlar yapmaya dikkat edin eleştirilerde bulunun fakat dediğim gibi yıkıcı olmasın tekrar herkeze iyi günler
Not(PSD benim değildir indirdiğim yerde kullanıma müsade veriyor.)