Arkadaşlar Merhaba,
şuanki web sitem için yeni logo+flash giriş ve Logoya ihtiyacim var .
Sitenin tema yüklenmiş hali; SanaLSabotaj.com LegaL Sitedir Güvenlik açıklarını nasıl kapatırız bunlardan bahsediliyor- vBulletin
yapacaginiz çalışma: bir LOGO ve flash lı bir anasayfa (forum ve Portal) olarak iki link olcak isteyen tıklayıp foruma geçecek isteyen portal'e geçicek...
- logonun tüm boyutları lazım, yani yüksek çözünürlük hali vs
- mümkün olduğu kadar uçuk ama bir o kadarda şık olmalı
- hayatın çeşitli karelerinden resimler olabilir, aslinda size kalmış tamamen hayal gücü.
- ödeme tüm bankalar dahil, logo alımından sonra 48 saat içinde olacak.
- ücret: 100 TL'dir.
- flash tasarım bilen arkadaşlar flash olsa daha iyi olur, arka planda devamlı hareket eden birşeyler olabilir.
- logonun içinde sitenin adresi geçebilir - "www.SanaLSabotaJ.com | SST Security TeaM" şeklinde.
- yarışma 25 Nisan 2009 Cumartesi günü bitecektir ama beğendiğim bir logo olursa hemende bitirebilirim.
eğer özel birtane legal tema olursa vBulletin için ayrı para ödenir tema herşekil kabul görür siteye ve domaine özel olursa tabi...
Şimdiden Teşekkürler.
Ücretli: Logo ve tema
11
●873
- 21-04-2009, 02:17:16Eposta Aktivasyonu Gerekmekteneden 48 saat sonra ücreti ödüyorsunuz. işi beğenirsiniz olur dersiniz aradan 48 saat geçer sonra ücreti öder alırsınız meselaamathus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2009, 06:26:47bu işlerde önce çalışmanın demosu beğeninize sunulur eğer sizde beğenirseniz para yatırılır çalışmayı yapan kişinin hesabına. sonra da istediğiniz formatta size logoları teslim eder..bu işler böle...yalansa yalan diyin..
- 21-04-2009, 07:04:4448 saat sonra dememiş, 48 saat içinde demiş.
Bu tasarımcıya kalmış bir şey, kimileri "önce aş sonra iş" kimileride "önce iş sonra aş" türünde çalışır.
Ama Kim Olursa Olsun O kadar uğraşıp tasarladığı templateyi, logoyu, maskotu vs.. bir kefil,güvence olmadan vermez... - 21-04-2009, 08:39:32arkadaş gayet güzel açıklamışhaylazgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-04-2009, 09:26:48Başka?amathus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Logoyu teslim edecek, sen 48 saat içinde parayı yatıracaksın? Nerden bilelim yatıracağını iTrader 0 daha çok yenisin?
Bu şartlarda çalışabilecek kimse bulamazsın
Bir arkadaşında dediği gibi demo fligranlı çalışma gösterilir onay alınırpara yatırılır çalışmanın orjinali teslim edilir. Logoyu yapan para yattıktan sonra logoyu vermeyecek değil heralde
- 21-04-2009, 13:42:17herkes kendine göre haklı güvenen birileri çıkacarsa yapacaklardır elbet durduk yere şurası eksi burası eksi diye yapacak olan arkadaşların da gözünü korkutmayın bence . itrader 0 ' a 0 olabilir . bir yerden başlamak gerekir elbet hangimzin ilk üye oldugumuzda % 100dü i trader ?
Konu Dışı : -12 olan Rep iTrader değildir.
