Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar bu konuyu açarken -3 itrader puanım sımdı olmus -13... arattırın yazdıgım konulara bakın -'yi haketcek bişi yapmısmıyım neyse...
48 saat sonra ödeme olayını kaldırıyorum...
P-E-Ş-İ-N ödeme yapacağım