• 21-04-2009, 14:12:37
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Minova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes kendine göre haklı güvenen birileri çıkacarsa yapacaklardır elbet durduk yere şurası eksi burası eksi diye yapacak olan arkadaşların da gözünü korkutmayın bence . itrader 0 ' a 0 olabilir . bir yerden başlamak gerekir elbet hangimzin ilk üye oldugumuzda % 100dü i trader ?
    Konu Dışı : -12 olan Rep iTrader değildir.

    katılıyorum zaten yazdıgım mesajlarıma bakılsın varsa herhangi dengesizlik söylesınler bence ayıp bu... klavyesi olan yazıyor hesabı...

    neyse... konu güncellenmiştir. kolay gelsin tşklrr
  • 21-04-2009, 18:08:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    pm atıldı

    Edit : ben konuyu yanlış anlamışım ya bende yapacak birisi aranıyo zannetmiştim nese katılan herkese başarılar
  • 22-04-2009, 03:11:16
    #12
    güncellendi