Minova adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
katılıyorum zaten yazdıgım mesajlarıma bakılsın varsa herhangi dengesizlik söylesınler bence ayıp bu... klavyesi olan yazıyor hesabı...
neyse... konu güncellenmiştir. kolay gelsin tşklrr
bende yapacak birisi aranıyo zannetmiştim nese katılan herkese başarılar