herkes kendine göre haklı güvenen birileri çıkacarsa yapacaklardır elbet durduk yere şurası eksi burası eksi diye yapacak olan arkadaşların da gözünü korkutmayın bence . itrader 0 ' a 0 olabilir . bir yerden başlamak gerekir elbet hangimzin ilk üye oldugumuzda % 100dü i trader ?
Konu Dışı : -12 olan Rep iTrader değildir.
katılıyorum zaten yazdıgım mesajlarıma bakılsın varsa herhangi dengesizlik söylesınler bence ayıp bu... klavyesi olan yazıyor hesabı...
neyse... konu güncellenmiştir. kolay gelsin tşklrr